Hvad er dit budskab?

GRAMMATICUS var i Det Marokkanske Hjørne med en række grønne iværksættere.
Vi skærpede historier og budskaber og havde en konstruktiv snak om, hvordan vi alle kunne tale mere målrettet til vores målgrupper.

What was shared in today’s Moroccan corner? Today Thomas Warburg shared with us the insights of effective communication and story telling. 'Working for a good cause is not enough; you should be able to share your message.' So, we learnt about different techniques on how to engage with journalist and wider audiences. Sharing our green stories in an effective way is great way to inspire others to build a better tomorrow. Stay tuned for more Green Adventures @greencubatorcph . . . . . #entrepreneurdenmark #sustainabledenmark #sustainablecopenhagen #greentrepreneurs #socialentrepreneur #startuplife #startup #startupCPH #greenliving #sustainableliving #ecolifestyle #CPHFTW #iværksætter #kontorfælleskab #coworking #startupdk #greenfashion #sdgs #sdgscommunication #greenstories #nordicmade

A post shared by Greencubator (@greencubatorcph) on

Dette indlæg blev udgivet i budskaber, Instagram, pressemeddelelse. Bogmærk permalinket.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.